Helgen

Går dagen var typ bäst :D
var först till tallberg, men forhem därifrån och då blev det pizzan en sväng med Jonas Sven-Yngve och nå fler. sen då vi skulle från pizzan träffade jag på Tobias och Jonas =) stod där och prata och då försvann dom andra, men sprang upp till pizzan Silvan och där var dom ;P så då var vi där ett tag innan alla for ner till Jonas, elr det var Jag, Camilla Petra jonas sven-yngve och Ante ;P så var där ett tag sen blev det till att gå hem ;P men det var super kul :D



Och idag har jag inte gjort mer än att vare hos mormor en sväng, sen efter vi äte så for mamma och pappa ut och då kom marica en sväng, när hon for bestämde jag mig för att baka lite =) men gick inte så värst bra först då man inte hade grejer till de. Men när mamma kom hem kom det de jag behövde så blev att baka i alla fall :D men har inte våga smaka och sett om de går att äta (a)


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback