Hemskt- bäst

Då var det ett tag sen man skrev, men är inte så konstigt då åskan tog datorn :S
huvva va äckligt de va, men gick ju över, tisdag var jag till villis och körde upp, gick ju super,
Sen kvällen var jag ute med Eva-lena, sen blev de åska för fulla segel. ;P hahaha ville verkligen inte sova då ;P haha 
Onsdag var jag iväg till umeå på röntgen igen, och hoppas de gick bra, får ju veta på torsdag nästa vecka då jag ska dit igen ;P sen kom jag hem typ 6 och halv åtta begav jag och gabbe oss ut på tältning :D haha var skit kul, 
är ju skit mysigt då det regnar och det smattrar på taket ;D men torsdag blev en ligga och inte gör något, men typ 7 blev de bad väder :D haha lite kallt var det men det gick ju bra i alla fall :D sen kom fört per en sväng och lämnade nå saker, sen kom mammis med lite saker! sen blev det uper väder, rasmus kom förbi en sväng elr ganska länge, kom typ halv 12 och sen satt han och gabbe och skratta och prata till typ 6 :O men som tur gick de så bra så att jag somna, och när jag vakna i morse var det super varmt och rasmus hade ändå inte fare, för han hade somna, så fick en som kom och sov hos oss! 
var sånt fint väder så typ 9 gick jag upp och la mig i solen i stället :D älskar solen :D låg ute till typ halv 11 då rasmus for och så, för då ringde vi mamma och hon skulle komma och hämta oss typ 12 :P sen blev det bad för hela slanten :D kul var det, sen torkade vi oss i solen :D mamma kom, och nu sitter man här =)
ska Snart gå ut och lägga mig en sväng igen, sen ska jag fara och hämta båten på norstrand ;P 
Sen får vi se vad kvällen hittar på :D

Några bilder från veckan

Lovisas fotbollsmatch mot dorro


orkade inte gå då vi var på maxi i umeå (a)

tråkit (a)

Gabbe <3                                         Rasmus =)





PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback