jobb hela dan ;P

klev upp 7 i morse men trodde seriöst jag skulle somna när jag satt där på båtklubben och kolla då dom gjorde palt ;P haha men gick fort för som idag så kom hem typ 10 och då la jag mig en sväng innan jag skulle vidare på Tg för att jobba.
Gick super idag, var ´kul och tiden gick fort och woops så slutade man ;P då var jag först en sväng till Gabbe som jobba på pizzan Silva =) men blev inte så mkt prat innan jag for, och kom mig inte längre än till scenen som är mellan skolan och konsum, för då var ver adär och Trilla (a) (Drilla) sen blev de så man var med vera, sen kom frida och Jossan :D

Sööt :D

sen blev det radio tv som vi var igår oxå efter vi vare ute och gått ;P haahaa
var där typ hur länge som helst ;P då kom Tove agnes jerry och toves kompis =) så dom var lite social.
typ vi 20 över 11 började vi röra på oss och gick lite sen begav jag mig hem =D och det känns skönt att va hemma, har inte vare hemma nåt idag ;P
men säger då de, mina fötter tycker inte om mig nu, har ont som tusan men det går nog över :D
Sjukt kul kväll, men fanns en sak som gjorde allt rörigt och så. men de är något jag måste vänja mig med att de inte kom bli som förr!
men nu ska man va glad de är Sommar :D


Saknar <3



PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback