lite av varje ;P

vaknade då Sven-Yngve började med epan i morse, så var ba till att kliva upp och gå ut, men det giock ju bra. sen blev han inte kvar så länge, så fick stå där själv ett tag i slutet men de gick ju bra, sen blev det en snabb dusch och ut, då jag blev själv. så for och åt sen följde jag vera till stallet, kollade på föl och sen typ körde vi lillan en sväng. blev sen kvar ett tag hos vera innan jag for hem. men nu är jag hemma och vet ej vad man ska hitta på!

Sööt liten Bäbis :D

igår var även kusinerna från gafsele här, och har ju en charmör där =D

Brik Gullunge :]



och imorgon beger man sig till ume :D
Hoppas på att de ska bli kul, den som lever får se :D

Sööt<3


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback