oxvattne idag (:

Idag har man varit en sväng till Oxvattne. mamma skulel va med på mötet då dom skulle öppna anbuden på stugorna på snibben =)
så vi for till heine, för var där som skulle öppna =)
sen blev det att gå ner till bryggan då lovisa jonna och kristina skulle bada :O dom är ju tametusan galen :O usch och fy, skulle inte viljat bada idag ;P  men så är det i alla fall.
Sen bestämde vi att vi skulle dit igen för mamma vart så sugen på att fiska ;P så blir nog någon dag framöver (:


Där uppe skulle jag vilja bo (a)
Tycker det ser så mysigt ut (:


sen har jag även varit och följt pappa och kört lastbilen (:
Kom hem och skulle spela Wiii, men det var verkligen inte min dag idag O: gick åt skogen hela tiden, och då sitter lovisa kristina och mamma och skrattar åt mig, då går det ju verkligen mkt bättre, så tog en paus och gick till datorn i ställe (a)

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback