Umeå

Då var man till umeå igår då, skulle fara och shoppa, men gick inte så bra med den saken, tycker det är förjäkla jobbigt att gå fram och tillbaka och inte hitta någonting ;P men sånt är livet, man måste ju va snäll ibland. men typ 2 begav vi oss upp till lägenheten, och de första vi fick göra var att städa lite ;P sen blekte jag även veras hår igen (: blev faktist mkt bättre den här gången än förra, nu syns de ju att det är blont i alla fall ;P haha sen var vi och handla middag och de vi skulle ha under kvällen. gick ju skit bra med, tro vi gick två gånger, men sen tyckte jag de fattades något, men jag hade redan tagit på mig pyjamasen men ville ha det ändå. och vera ville inte följa, så vi slog vad om att jag skulle gå med pyjamasen dit, kändes lite konstigt men gjorde de och veronica skratta som en tok då jag kom tillbaka. haha
sen gick det inte att sova heller, kan verkligen inte sova borta, får värsta skuldkänslorna då, inte bra inte bra :/
vaknade typ 10 i morse men somna om, men typ 11 gick veronica upp och då kunde jag inte sova. klev upp fika lite inte var de mkt men sen städa igen och packa undan, eftersom hon ville ut på stan igen. gick men det regna så var inge kul, hittade typ skit mkt men då blir jag för snål :S vera köpte saker hela tiden. skulle jag aldrig kunna göra men ;P haha
När vi vare klart där for vi och åt en snabbis innan vi skulle till bussen. så 15.20 åkte vi från ume.
sen så har jag köpt 2 klädes plagg, medan vera har köpt typ 8 ;P haha 
 
men Gud så skönt det är att vara hemma igen.

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback