Umeå

Då har man varit i umeå hos läkarn idag, och var kanske inte de jag ville höra då jag kom in men!
Nu är det så och får ju hoppas det blir bra i alla fall. Hon var och tryckte och jag skulle göra några övningar för att se hur mkt det var, och efter de så kunde jag knappt använda armen för det gjorde ont och strålade ner i ryggen och så. men det är nog bara för att de är så inflamerat.
Men nu är de då så att nyckelbenet inte ligger riktigt på rätt ställe och är väldigt inflamerat + att ledbandet som sitter mot bröstbenet är trasa sönder och de är inget att göra åt, så nu har jag fått några tabletter jag ska äta i 10 dagar och hr be inte blive bättre ska jag typ vänta 10 dagar sen samma kur igen. får hoppas på det bästa. ska även gå till sjukgymnast och träna lite.



Men men, sen har jag köpt en ska till Epan (a) haha tycker det var skit fin!

Ne nu måste jag gå upp och läsa Am boken eftersom jag kliver upp typ halv 6 i morgon för att bege mig till umeå för att skriva upp. och hoppas verkligen det går bra, orkar inte göra om de typ hundra gånger som resten gjort ;P


PussPuss// Sabben 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback