vilken dag <3

Vakna typ 10 elr blev väckt sen fick jag lov att fara till mormor, åt lunsch där sen kom ver aoch ve for ner på lappvallen och kolla fotboll =) rätt underhållande, men var lite kallt då de blåste hela tin, sen typ just runt 3 ringde mamma för då skulle jag komma på skolan och fotografera hennes gamla klass :P haha sen sprang vi ner för vi skulle se klart ;P men vet ej hur det gick för alla hängde inte riktigt med ;P då de var slut begav jag mig upp till mormor för skulle äta, efter de råka jag låna mormors dator men jag fick typ damp på den, gick inte alls som jag ville.
blev ut en sväng med josefine då jag dampat klart då datorn, var ut etill typ 10 för då skulle jag fara och hämta något till mamma så charlotte var snäll och skjutsade oss hem och sen på wärdshuset. var ut en sväng till sen for Josefin men då kom emilia ut och vi var ute och gick, sen for vi till jonas en sväng då han tyckte vi skulle komma och kolla lägenheten ;P
Var dock inte där så länge måste ju hem till sängen då jag ska upp tidigt och iväg på folkrace ;P
Så smsa marica så då kom ante, marica, janne och björn =) så fick åka raggarbil hem :D då ante körde Jerrys bil. och nu är jag hemma, och nördar här, men tro jag måste sova snart då charlotte kommer och hämtar mig 20 över 8 i morrnbitti;P



Fin väder

Så dagen har varit hellt fantastisk :D Tack för de <3
GodNatt <3

PussPuss//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback