allt Bortgjort!

Alltbortgjort och fy så skönt!
städade skåpen idag, fy så mkt skräp man har!
Sen ba slapp dag ;P
Tränade att gå med flaggorna oxå;P haha så slapp matten ba för att prova de + fara på hembyxområde en sväng ;P haha
satt och gjorde ingenting i typ 1 och en halv timme, men gatt va där ändå, fy va drygt ;P haha
Sen blev de hem och läste lite i Am boken. Men tro jag somna en sväng oxå (a)
Men nu är den utläst, men måste nog igenom den minst en gång till!
Sen gatt man då följa pappa till farfar och sätt potatis ;P haha
Att man kan va så lätt road ;P haha (a)
Det var ju fan nästan lite kul, gick då ganska fort då dom hade fått till traktorn!

Paddling imorgon då :D
Hahah hur kommer de sluta egentligen?
Får väl hoppas på de bästa, fast vi är ju bästa klassen så Vi kommer ju va bäst på att paddla :D (a)
Men tycker det sög att vi ba ska paddla en dag :O
Elakt värre ju!


Gappe <3
Från förra Året i vitterhuset ;P

Söötis du är <3 :]

PussPuss// Sabben



» emmab

Du får ju iaf paddla med egon! han vet ju hur man gör:P fast det kanske du också gör.. men jag och elvira som inte fattar ett dugg ska paddla ilag så vi kommer förmodligen att tippa :P haha jobbigt jobbigt :/

2010-06-08 // 21:32:09

Hahah jag har seriöst ingen aning alls, så ja de är tur jag får paddla med han :D haha (a)

Men dte kommer gå super för er :D

2010-06-08 // 23:01:08

men ful bild på mig!:O tabort!!:P

2010-06-09 // 22:11:47
» emmab

hahah nej gabbe, du är söt på den där bilden:)

haha ja vi överlevde ju och vi tippade inte, ooch tack vare erik, jens, oskar och william klarade vi forsen :P

det värsta var ju ändå att ta sig över alla jävla stockar som låg i vattnet när vi skulle fara hem! :P

2010-06-10 // 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback