Borta bra men Hemma bäst =D

Då har man varit i den kungliga huvudstaden i en vecka =)
kan ju säga såhär att jag skulle verkligen inte klara av att bo där! haha (a)

åkte då till stockholm lördags förmiddag kom fram typ 8. men det var tur man har dvd i bilen ;P haha

Söndag: var ut till nynäshamn  och hälsade på mina små tremeningar =) var då ner i hamnen och kolla lite, och fy så varmt de va =) men det är ju bättre än att va hemma i skitvädret (a) men sjukt kul var det i alla fall. åkte då sen hem till hässelby och ja typ somna fört, kl var typ 9 :O
Måndag: var vi in på stan en sväng sen så var vi ut till kaknästornet och kollade, och asså snacka om att va högt upp. hästar som är så stor såg ut som myror! haha och själv är man höjdrädd men det gick bra ;P haha då mot kvällen var vi och gratta Eddie ;P haha sist jag såg han var han typ super liten :D haha var där till typ 12 for hem och sen var den dagen slutslut ;P haha
Tisdag: var ut en sväng ut på djurgården till junibacken. var där hela dan, men var kanske inte riktigt min grej dedär men när man är fler än ba jag så var de ba till att göra de ;P haha men sagotågen var faktist skit kul =) sen var vi även in i vällingby på stan där, hittade skit mkt jag ville köpa men då blir jag så jävla snål av mig ;P haha det är inte alls bra! men blev e tröja i alla fall ;P haha. sen for vi till Jörgen och Bodil igen =) och for ut och åt på nån pizzeria ;p haha hemma typ halv 2!
Onsdag: haha jag fyller år :D haha blev väckt typ halv 10 med tårta och pengar ;P haha ska även fara och pierca mig framöver =D haha sen fick de bli en dag på gröna :D haha det var sjukt kul, johan sa att jag gatt åka insane och de var första jag gatt åka, ångrade mig verkligen då jag satt där och den skulle börja! men när de var över så var det inte så hemskt egentligen ;P haha  sen åkte man typ allt, förutom frittfall det vägrade jag! och i slutet av dagen så blev jag som tvingad till att åka katapulten då min tremening på 8 år vågade åka den men inte jag! så jag satte mig där och helvete. det kommer jag aldrig göra om! den var ju typ som frittfall, men den skjuterupp och sen ba tvärt ner :O sen upp typ 60 meter och sen still sen ba tvärt ner igen :O höll seriöst på dö. gick därifrån men tårar som fall ner för kinden, medans min lilla tremening skrattade och tyckte de var kul :O FY var det VÄRSTA jag varit med om! skaka hela kvällen efter! sen innan vi skulel hem typ 8 så provade jag sånadär brickor för att vinna 2 kilo center, och gjorde ju de oxå, så dagen vart toppen. köpte även två tröjor där inne oxå. kom hem typ 11 = sov
Torsdag: Var kanske inte på det bästa humöret då! och det gick u ut över alla! men tills lut blev de väl bättre ;P haha var då över till globen city en sväng! sen skulle vi typ fara ut och äta med Bodil och dom, men blev inget då Bodil jobbade till 8 så då var vi in till bromma och åt på en china restaurang. och när vi satt där så började de komma jätte mkt poliser och soppa ut all trafik i rondellen och efter ett tag kom massa polis motorcyklar och polisbilar, en kom de några stilliga bilar oxå ;P och några fler poliser och höll på så i typ en timme. och då var det ju prinssesan från danmark och rumänien och massa andra som kom för bröllopet på lördag ;P haha de var sjukt coolt :D så vi kom oss inte därifrån, så blev nån bakgata som vi fick slingra oss fram ;P så for då en sista sväng till Eddie och dom ;P haha var inte där så länge då eftersom vi skulle hem och städa för att kunna åka tidigt idag ;P så vi for typ 20 över 9 i morse och kom hem kl 6 så det har varit en dryg dag i bilen. men fy så glad man är att ha fått komma hem igen :D
Så nu sitter jag här och väntar på att det ska komma några och gratta mig och äta tårta ;P haha :D



PussPuss// Sabben


» :)

vars skaru pierca dig?

2010-06-20 // 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback