häst morgon =)

Vaknade typ halv 10 och då var jag på sånt humör att jag gick ut i stalle först för att släppa ut vilddjuren men gick inte spec bra! men dom kom sig dit dom skulle i slutet ;P haha
Men lill gubben fick stanna inne då jag bestämt mig för att köra han då han stått över en vecka ;P haha men tyckte inte han gjorde allt för att inte jag skulle få som jag ville, men fick på han vagn tillslut och begav mig ut. och trodde då han skulle va som ett urväder, men inte han var segre än vanligt. så tog då en längre sväng så for stallet och ner vägendär ner till färjställe och sen hela söråsele runt =) men när man kom till kaplan ture harry vendela så ville han ju inte gå längre utan skulle stanna med dom iställe ;P haha
när jag kom hem såbörjade de regna lite så jag gick och tog på iliax regntäcke.
 
Så nu har jag duscha och gjort mig klar för att fara en sväng till gafsele på dop av Manfred =)
Blir nog super skulle jag tro, och hellst nu då de blev sånt fint väder =)
Sen får man väl se vad som händer och sker ikväll =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback