Hem en snabbis

Då har man varit hemma ett tag nu då, eftersom mamma ringde och sa jag gatt upp på sjukan och ta några prover idag, så var bara till att bege sig hem! men det gick ju bra i alla fall, men nu sitter jag och väntar på att hon ska komma sig hem så jag kan fara igen :D
veckan har varit bra, lite jobbig men bra har det gått i alla fall. hästara har gått och blive feta som grisar! men de tycker jag dom är värda =) var även och bada en sväng med riga lillan och vera igår, det var kul men skit kallt :O 
Nu har jag varit och lova bort mig igen ;P haha men de ska nog gå bra de med, haha behöver ju inte stå i kiosken i alla fall ;P haha får ju se hela dan då oxå. Men om jag kan de jag ska är ju ne annan fråga (a) haha får hoppas på det bästa då i alla fall ;P haha
Midsommar i morgon :D
Då blir det en ridsväng upp till berget och kolla hur sommar blommar ;P

Just ja, var ju på cirkus igår oxå. haha ganska coolt att dom kan dressera ankor ;P haha :D



Hahaha var en sväng hem till vera. och fy vilken ful bild hon hade på mig, det är ju typ snart 2 år sen :O  blont hår hade jag oxå!
FUL.NU :D



PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback