torsdag 3/6

Vilken skit dag :O
Elr kanske ;P är ganska nöjd över vad jag fick för betyg (a) haha
Men skit i de, haha hade fika på samlingen idag =) kulkul,
sen blev det ragnhild och sen typ film på språkvalet. men jag tycker inte den är ett dugg bra :O hade ju hellre typ gjort nå annat. tro jag har blive knäpp elr nåt :O haha (a)

Har även varit en sväng till östernoret på Genbäcks ;P då mamma skulle köpa blommer. och det är ju helt fantastiskt, det tog inte typ hundra år som de bruka (a) haha sist satt jag och sanna i bilen hur länge som hellst och hoppades på dom skulle bli klar, men iår gick det super fort ;P haha
Snart helg :D <3

Ja vad ska man göra nu?
Man får väl se vad kvällen erbjuder ;P haha

Gulli<3

PussPuss // Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback