Midsommar

Då har man varir i noret i typ en och en halv vecka!
Midsommarn har varit helt okej :) varit med om ganska så mkt. följde pontus och fiska efter det sluta regna i fredags natt ;P hah ganska kul än fast det var mkt mygg ute. men ahn fick ju 3 regnbågar i alla fall, på typ 1 kg st :D så då for vi hem och jag och sanna skulle se film men så vart de då inte då hon skulle fara och träffa SÖVEL! Men efter de såg vi på film i alla fall. fats hon la sig typ 1 :O tycker de är dålig sitl att somna underfilmen ;P själv satt man uppe till typ halv tre (a)
sen minns jag inte va vi gjorde i lördags :S
Elr jo, bklåste som fan men jag och sanna var upp till skavtjärn en sväng, och allt verkar ju lyxats då vi ska göra något, haha först så är sanna typ rädd fisk ;P haha så då får man ju leka hjälte ;P hahah hon fick tre och jag inte en jävel. så då tog jag hennes spö elr rättare sagt farfar. tro på fan jag oxå fick fisk ;P hah :D sen blev de hem och äta och fint väder men lite blåsigt var de men pontus fick ju med oss igen ;P haha fats då tog vi båten och for och skulle gå i grottorna ;P haha men snacka om att jag inte tänker följa nästa gång :O först hitta han ju inte dit vi skulle så  gatt ju gå där bland alla stenar och hål, och kolla rakt ner :O satan så läskigt hellst då jag är så jävla höjd rädd oxå ;P haha men komme oss ju fram efter typ en timmes letande. och jag skulle ha följt min egen väg då hade vi ju hitta direkt. för pontus vill ju inte gå efter den snittlade vägen :P hahah men det var ju kul innan slutet ;P haha for ut typ 6 och kom hem halv 10 :O men då for jag och sanna ut på en sväng med hästarna som inte hade gått något. och gick väl bra mer än att jag gick omkull med donna :S
Snyggt (a)

Sanna och Trolle

skuggorna (a)

Donna :P

sen i natt ringde de och svarade men vf lägga på då:S jaja, kl 2 ska man faktist sova :P men kan ju inte varit nå viktigt i alla fall! sen vaknade jag i morse av att sanna skev upp och sen då hon såg jag va vaken hon ba 
- om du ser en spindel våga du döda den då?
sen så visade hon mig på den coh fy va äcklig den va :O så de sluta med att vi hämtade farmor (a) haah men de gick de med :P haha
Just ja, träffade världens underligaste person i helgen!
det kan man ju verkligen säga, men men, tur man inte kommer träffa hon mer :P haha läskig tycker jag verkligen hon var!

Men nu är man hemma och gu så skönt de är :P haha 
 
Bjuder väl på en bild :P


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback