Vingelmina ;P

Då är man hemma från villis då =)
idag va kursen inte ens en timme ;P haha och ska egentligen va i typ 3 timmar ;P haha
Men varje gång säger han ba, det ser ut som de ska börja regna så jag håller inte på så länge så ni måste gå hem i regnet det är ju inge bra att bli blöt. så nu har man gjort bort den här kursen. elr har manöverkörningen på måndag sne ska jag beställa tid för uppkörning och skrivning :D
Sen tro jag det är två stycken som vi ha fett med stryk ;P haha :O trodde seriöst jag skulle dö elr nåt. men ni kommer få igen ;) haha (a)
Just sen har jag gjort bort allt skit som har med skolan att göra oxå, känns super :D
Betygen är satta och allt. så nu kan man lugna ner sig lite. hade typ 4 grejer att göra idag, elr redovisningen, kärleksbrev, kemin. äsch de va inge mer ;P haha
Ne nu måste jag ta och leta fram en nyhet tills i morgon.
Sen har vi typ fika i morogn oxå på klfn ;P  iställe för att ha fika på examen ;P haha

Gullit ;P

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback