=)

Då var denna vecka bort gjord!
Började ju som alla andra dagar. det har vare helt okej faktist,.
dagen gick då super fort i alla fall! men såg film på Spv. men det filmen suger så J*vla mkt så ja.. kollade inte så mkt med den. satt så pass bra så jag kunde kolla när jag fick sms (a) haha ja sen var typ den dagen slut!
Kom hem och då var marica och Klemet här! satt och prata om ja allt som hänta alla helger som det varit något här, och fy så många både bra och dåliga minnen man har.. men dom flesta är typ bra! men finns verkligen dom jag inte ens vill vet anågot om!!!
Sen så for jag på TG kl 4 och som tur var så behövde jag inte gå :D haha tur dom är snäll :D
sen så kom jag typ hem just efter 7. så det har varit en bra dag idag.. gick kanske inte så bra i början men det där hajade jag ganska så fort! Idag var det mest ba för att prova och så till på lördag då ska jag ju typ va där hela dan! blir säkert bra, men har i alla fall fixa så jag får ihop allt under lördagen eftersom jag måste vara på stamsjön som kontrollant oxå :S verkligen inte  vad jag vill men har ju ingen annat val ! men nu har jag fixa så jag kan komma på Tg då jag är klar på stammis i alla fall :)
Hoppas det blir en bra helg i alla fall :D
Det var synd du inte kunde komma i helgen. det hade ju varit fett nice men det får väl bli fram över. och nu har jag bestämt då du må¨ste komma coh du har inge annat vakl (a) :D

Ne nu räker det för i dag.
Ha en bra kväll :D
Kramkram // Sabina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback