Falsk elr vad!

Asså jag förstår mig inte på dej!
Man kan säga en sak du går till en annan och säger precis tvärt i mot!
då kan man ju verkligen lite på dej.
och nu har du fått höra massa skit och tycker det är föjävligt som du håller på!!!
så du får ju skylla dej själv. men lyssna på den så kallade bästa vän, då går det ju åt skogen för dej! vist fortsätt.
för mig är det ingen skillnad!
Du måste tänka på vad du pratar om,du förstör ju för andra! men nu har du gått så de kommer bli lika för dej
Man ska vara lika mot andra som man vill bli bemöt själv!
men de har du ju verkligen inte gjort!
Och om du vill veta vf jag är som jag är mot dej är det så att du beter dej inte sådär men dom man kallar "Vänner"!
Och för det andra så skyddar jag mina vänner, men du bara klankar ner på din! så jag kan inte kalla dej en  som
" Äkta vän"
Men jag säger rakt ut! Dra åt H*vete!
Jag orkar inte med mer skit snack från dej!
Good Bye!



» bea

sabina vem är det du skriver om?

vill veta

2010-03-06 // 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback