Fy

Denna dag har varit lite upp och ner, men tycker det har gått hyfsat ändå!
först fram till lunch så satt jag och kollá på dom som inte skulle till solberg när de spelade basket, fast egentligen skulle dom spela pingis, men var ingen som ville de, så blev ju lite mer fart ;) haha sen så innan lusch så kunde jag faktist va med på en grej så jag fick lov att va med på yogan ;P haha men det gick de med, behövde ju ba göra de jag klarar av :D och tur är väl de, eftersom jag har sånna problem med armen och sen nu efter jag operera mig! sen var det att gå upp på skolan och äta, spelade lite kort tills grabbsen skulle ut och prominera ;) haha det gick ju super för dom ju :P haha när dom gått så var det dags att plugga plugga och åter plugga :O men efter typ 45 min så fick jag ett prov som jag skulle göra! käntes som de gick bra, men lena hade gjort frågorna så invecklade. men det gick nog ändå, men pluggandet var ganska så bra ;) björn är rätt snäll ibland ändå ;) haha
" ne nu är det jag som är lärare och ingen annan" och då gav han oss godis :D Jag och Sandra :D haha sen fick vi gå ut och grilla när dom som varit ute och gått/åkt epa kom tillbaka. haha

Innan bussen kom och hämtade upp solbergsåkarna ;)

Bea ;D

På basketen :P


» bea

haha näe, onskefulla du;)

2010-03-06 // 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback