Hemma!

Då har man kommit sig hem från noret då =)
Har varit en super helg. Man kanske uinte gjort så mkt men. Det har verkligen varit en helg som man kan behöva ibland, bara vara =)
åkte alltså dit på fredakväll, efter jag varit i lycksele en sväng med Trollpojken min på banan :D han gick verkligen som en klocka. gjorde inga dumheter alls. men de syns att han har no kondis. men det spelar ju ingen roll. han gjorde som man ville i alla fall. än fast de var så mkt annat att kolla på! men det måste vi göra om snart. och sen måste jag anmäla mig till avrostningen på solänget oxå. all träning är bra för han just nu :D

Ja men i alla fall, har inte alls gjort mkt i helgen.. typ ingenting, men den har gått super fort ändå. När jag kom dit så satt jag och träna lite in för jägarexamens provet som jag ska ha på onsdag. sen så gick jag och la mig. tidigt för att vaar mig men det är ju bra! och det har känts lite tomt harinte haft telefon med mig överallt som jag annars jämt har. men det har varit riktigt skönt. sen så i går var vi på byastugan, jag tog skotern dit, vi skotade runt och fixa lite sen gjorde vi upp en eld och grillade kläm macker. for hem och läste lite mer i boken sen så stickade jag klart mitt pannband =) gullit värre ju;P haha sen blev det korvgryta till middag. sen var det kortspel för hela slanten. men de var då inte ett dugg roligt :O man förlorar ju hela tiden.... man får ba skit kort. Men sånt är livet ;) kollade sedan på körslaget men tycker inte de var nå roligt iår då man inte har nån man kände igen förutom ja nu kom jag inte på va han het heller :S men såg klart de i alla fall sen gick jag och la mig. vart en kort dag. Men då så vaknade jag tidigt idah. klev upp visste inte vad jag skulle göra. gick runt och gjorde inget. men sen typ halv 11 for jag ner till vera en sväng, och då skulle vi ut med skoter men skulle upp te byastugan ve kameran först. kom dit och ner på åern igen. prata lite. sen körde jag en bit till men stanna för den lät så förjävligt. kollade allt, och såg att remmen var ju typ helt paj, ringde pappa han skulle komma med en ny då dom kom till noret. sen så vnde vi så jag skulle köra den till byastugan igen. men kom mig inte så långt innan den gick av totalt, blev så arg. men så var det inte men än att jag fick åka med vera en stund, sen åkte vi alla tre på krilles lill skoter. haha var ju fett nice! men tro inte vera tyckte de men det skiter jag i :D
sen for vi och åt våffler, men fick ju ta och vänta tills pappa och dom kom, sen så ja va ja med gabbe en stund innan vi skulle bege oss upp till offerhälla.. vi var en hel hög där =) de var typ jag mamma, pappa och syskonen sen var pierre, veronika linnea christian och kadi där. sen kom typ Viktor och Robbin upp oxå. vi grilla kläm macker och åt bullar. Sen begav vi oss hem. och gu så skönt de va att komma hem. Borta bra men Hemma bäst! det är verkligen så! =)
Men fick inga bilder i helgen :S men det är inte så mkt att fota heller.

Heej heej // Sabina<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback