jobbit

 blev väckt i morse, klev upp och sen så ja for vi till noret och hämtade en höbal till hästarna, och mamma blev ganska så less på renarna som var där! gick bra dit, men på vägen hem så var det ganska så många, och alla utom tre gick av vägen och vi kommer där med 500 kg på släpvagnen och ska upp för berget, de är halt och sen då tre bromsklossar framför. men det gick bra i alla fall :) sen blev de lunch och for och hämta bilen vi ska ha på tävlingen i morgon :D gick väl bra och så, men bilen verkar inte göra de man vill den ska göra! men det är ju skit!
Men nu står pappa fredrik och försöker fixa :D oc tur är väl de :)

men annars så blev jag bara lite paff inatt. fats ändå ganska så glad :) hoppas de går bra bara så blir det ju bäst i morgon! sa att du skulle va bättre än mig.. men då hade en varit och sagt att jag var duktig på att köra, men då vi var och körde sist så fick inte jag riktigt höra samma som jag fick höra av dej igår! men nu blir det ju kul att köra i alla fall ;) Så akta er! 

http://www.youtube.com/watch?v=QGfClP_b6Mk

Den är så sjukt bra :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback