kungt

Haft grymt kul idag!
vaknade typ 6 men låg kvar tills kl 8 för att sedan kliva upp fika och gå ut och fixa klart med bilen som vi skulle ha idag på tävlingen! det var sjukt nice, men bilen gjorde inte riktigt som jag ville men sånt är livet. den andra bilen vi har är mkt bättre. men den var för fin för att ha där! Skulle prova ett varv innan vi starta för att känna hur bilen var, men ne den låg inte på plus! men det spelar ju ingen roll, dethär var ju för att de skulle va kul. och vi var ganska många som körde, det var 8 lag!
1 Team Jon - Robert.N Anny, Jon och en till
2 Team Ulf - Jocke, Ulf och sedan två till jag ej vet vilka de va!
3 Team Mats - Mathias.E Tobias.D Rikard.S och Mats
4 Team vulken(Håkan) - Robbin.M Mikael.T Håkan och Lars.D
5 Team Greger - Jag, Fredrik.L Greger och Leif
6 Team Putte - Christian.A Viktor.L Pontan och jonas
7 Team Pierre - Christian.S Krille.E Pierre och Johan tro jag han hette!
8 Team breställ - Ante.N Robin.N och Alexander
det var dom 8 lag som deltog i denna dag :D det var skit kul, tror alla hade kul. var riktigt spännande att kolla. men körningen var lite si och så! var så nervös så jag klarade inte av att stå still. Efter pausen så var det min tur att köra så kom jag iväg bra men då kom jag nog lite för fort i kurvan sen så var det ågon som knuffa till mig lite så det var vallen nästa. och sen tog det ju en evighet att komma mig loss, tyck de körde om flera gånger. sen nrä jag kom lös så var de något annat! sen så visade de sig att så fort jag la foten på kopplingen så slutade ett hjul att snurra. så är ju inte så konstigt att jag snurra hela tiden! men det gick till sig så tycker det gick super då. men då fick jag upp ett bra ställ men var inte tillräckligt snabb tillbaka så for ju upp i vallen igen med halva bilen på banan. så då fick jag ju mig en riktig smäll. Christian körde rakt in i mig. men komme ju mig loss och fortsatte köra. sen känner jag hur det börjar bli kallt då ser jag ju hur mkt bildörrn är intryckt så det blev en massa Gliper? stavnnigen är kass nu! men det gick ju bra och allt så tur är väl de! efter 3 timmars körning så var resultaten klara och vi kom 4 av de 8 lagen. så är så sjukt nöjd med denna dag,
1. Team vulken ( Håkan, Robbin, Lars, Mikael)
2. Team Pierre ( Pierre, Christian, krille, johan)
3. Team putte ( Pontan, Christian.A Viktor.L Jonas)
4. Team greger ( Jag, Fredrik.L Leif Greger)
Sen vet jaginte vilket lag som kom på vilken placering om det var Jon's lag elr  Ulf's lag som kom 5 och vilken som kom 6a
7. Team breställ ( Ante.N Robin.N och Alexander.W)
8. Team Mats ( Mats, Mathias.E Tobias.D Rikard.S) på grund av haveri = minst varv


Robbin & Håkan

haha Team Putte

Krock ;)

Mathias :)

Mekning! :)
har typ tusen bilder till men orkar inte lägg aupp fler nu!

sen ikväll har man sutte och prata om folkrace oxå, för se hur det blir med de där! skulle verkligen vilja köra. så blir nog de tro jag :D haha
var även på banan en gång till ikväll med den andra bilen. och den är betydligt mkt bättre, hade mkt bättre grepp och allt. körde oxå ifrån kusin ;) haha känns fktist br, eftersom han haft körkort ett tag ;) haha
Denna dag har verkligen vait bäst :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback