Lördaa, nappe, och jobb!

Då var den här dagen bort! har gått så super fort så det är inte sant!
Vaknade först 7 och tänkte nej nu är jag försenad till skolan. hallå hur borta är jag egentligen? låg och vred och vände, sen klev jag upp typ 10 för att göra mig klart och tjafs för att fara på stamsjön och som kontrollant. gick väl bra men det var så jävla kalt och de typ snöa ju! har bestämt mig att jag aldrig mer ska va de! finns inge tråkigare än de, men nu var det ju mkt annat som gjorde så visst de va helt okej (a) kl 2 slutade och gatt skynda mig hem fixa mig och sen upp på TG. kom typ dit halv 3. och skulle egentligen va där 2 men fick komma då jag var klar på stamsjön. och fy så fort det gick, tills klockan var sluta dags :) ringde jag pappa, men tro du han kunde hämta mig? så jag fick ju lov att gå hem! och det tycker jag inte alls var nå bra! för man får ju så j*vla ont i benet då ju! fatta inte att de fortfarade gör ont. tycker det ska ha blive bra nu! men inte då. men sen vad har man gjort sen man kom hem då? jo man har sutte vi datorn och pratar med den Bästa :D <3

Så nu har man blive rikare :D det är ju bäst de ju. och eftersom man inte gör av med något så kommer jag ju va rikare än rikast då jag blir stor! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback