Marknad, Disco

Helgen började ju bäst, men ville ju sandra skulle ha varit här så det var inte bäst bäst utan ba bäst!
Men började i alla fall med skolan som vaniligt då och sen typ efter skolan begav vi oss upp på marknan :D det var typ Jag,bella,gabbe,matilda och Bea :D han typ gå tre varv på typ 10 min, det fanns inge roligt, fats de gör det ju ingen vintermarknad men ändå! haha vi hittade en gubbe som sålde godis som var skit rolig, bella gick och skulle ta ut pengar och vi stod kvar hos han och efter ett tag han ba vars tog den knäppa vägen? :D haha det var så sjutk kul så det var inte sant ;P haha tiden gick ganska så sakta med till slut gatt Matilda fara och Bella och gabriella gick hem. så jag och Bea stod och vänta på att mamma och hennes mamma skulle bli klar så vi fick fara hem vi oxå. men tog typ är och dar för dom ;p vi stod och skratta i en korsning hur länge so hellst :D haha vi är fan bäst!
 
Sen åkte jag hem, var till jessica och hämt kläderna som hon skulle ge bort, och jäklar vilka fina kläder jag fick :D Tack! for hem åt lite testade kläderna och sen så hjälpte mamma mig med håret, jag höll p åbli galen på det själv, men det blev super, sen ringde Bella och började undra då jag skulle komma, så de var ba att ta p åsig kläderna och fara. kom hem till gabriellas mormor, Bella skulle fixa håret. och det blev ba ett massa tjörv allt i hop. sen begav vi oss ut, men det var ganska tidigt. eftersom UG öppnade 8 och vi gick typ ut kvart i 7, men vi roade oss ju med lite olika saker innan vi mötte Bea :D
Var inte spec kul på discot så ja vi var mest ute och gick och så, sen så var det sjukt mkt poliser här, och jag är typ skit rädd för ddom ;P haha menmen, sen var vi ute och gick, jag Bea, Tobbe och Matilda, var på Tg och fick pommes av tobbe :D haha men jag var inte direkt hungrig. sen under kvällen träffa man ju några rolga oxå :D haha sjukt roliga ni är! tur några kan vara Bäst i alla fall! haha :D
sen begav jag mig hem där just efter 12, men tycker de va dåligt att inte Bea var kvar i åsele då hade det ju vare så sjukt mkt roligare!

Men nu har vi i alla fall planerat så det ska bli bäst sen :D
Älskar dej Bea <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback