Nice

Fy! det känns så konstigt de du säger! men förstår dej precis! fy tycker synd om dej. men du måste prata och inte hålla de innom dej! Finns här <3


Fan vilken nice dag de har varit :D var inte så  spec glad då vi skulle fara ut idag men, medans vi vänta på alla lärarae så ja typ snö doppning till tusen :D haha det var fettkul. sen skulle vi gå då det gick väl bra, gick typ 1 km sen strejkade benet och ville inte alls gå mer så du fick jag åka spark en bit sen kom sus och hämta mig så jag fick åka bil (A) men när vi börjat gå ringde jag en Vän :D <3 och jag kunde ju inte hålla mig för skratt! vf skulle vi liksom? du har ditt vi har vårat och du kan ju ba fetglömma de ;D ahaha vi for ju på stamsjön för att fiska men jag tro inte det var nån som hade fiske saker med sig egentligen ;) haha Jag Gabbe, Johan, Jocke satt uppe vid elden typ. och ja det var ganska så. fats tro jag låg ner på marken mer än vad jag stod och sen typ ja allt va de va fettkul i alla fall. såg typ ut som jag hade duscha typ ;P men tur man hade kul! det var fan värt att fara dit i alla fall :D Hahah sen fick jag veta något som ni pratat om igår på svenskan oxå ;P haha fan va rolig ni är. hahaha (a) Tyck ni verkligen så elr? haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback