nice!

denna helg har varit fett nice!
Lördag vaknade vi tidigt men låg kvar där en stund innan de var dags att fara och jobba, skulle ut på sjön till skotertävlingen, sen blev det skoter körning och skoter körning, var ute hela eftermiddagen, kom hem till middag tro jag ! blev typ 9 mil.
Söndag vaknade samma tid typ, sen tro jag bara de var skoterkörning, for en sväng till farmor eftermiddagen och sen så körde vi över till sanna... då följde hon med ut, och hon kom inte långt innan hon satt fast i ett träd ;) haha tycker hon är bäst på sånt jag :D haha åkte sedan hem för att ja hade ju inget att köra på ;) var ju typ slut ;) haha och då hade vi kört typ 11 mil. så i helgen blev det mkt skoter körning ;) haha kul var det ;) och vi var ju tydligen sämst fast mest du ;) haha STOLT :D 
Måndag ja vad gjorde vi då? vaknade med att det blåste nå så grymt, skulle egentligen ut med hästarna men, sen så låg vi kvar och sen ja gjorde inte ett piss, sen då de sluta blåsa gick vi ut en sväng och körde donna och trolle på släp! gick ju som de gick oxå. då man har en häst som hatar traktorer, och en på släp som inte fattade vad hon höll på med typ sen blev det mkt farligt allting! var oxå ut och på isbanan med bilen för att träna tills helgen då de är tävling :D så det var jag och sandra sen var pontus där och körde, sen kom oxå jonas;P hahah fett kul var det, men jag blir så lätt stressad men de gick bra till slut! haha blev hem och äta glass och kolla tv och dator! när klockan närmade sig 12 så gick vi ut och gick ;) haha ja så duktig vi är känns riktigt bra det! kan ju behövas om ett annat. kom hem typ 1!
Tisdag vaknade av att mamma kom in och sa vi skulle fixa oss, för jag skulle upp på sjukan och ta bort agrafferna! gick ju bra i alla fall, men nu gör det ju typ skit ont! ja men skit samma! sen bar det av till övik för skulle ut på banan med trolle och göra ett snabb jobb! men det blev då verkligen inte ett snabbjobb, det blev bara ett banjobb ;) haha han var verkligen inte min häst där ett tag hade tänkt ge bort han! men hade ingen frivillig just då ;P haha sen hände något som inte alls va så kul! fick ju fan panik..... men tänker inte ta mer  om de nu!!  sen gick det ju typ bra att köra hem mer än att det höll på bli en krock där med renar, men tur så gick dom åt rätt håll så det gick bra :D

Bilder kommer sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback