skola

Detta var dagen då jag bestämde mig för att fara på skolan för första gången sen jag var och operera mig! det gick faktist ganska så bra, men är så jobbigt att man inte kan ta grejerna själv utan måste be någon hela tiden. men i alla fall så hade vi kristina första timmen på historian. och jag viste inte var jag skulle göra, och det visste inte hon heller så satt typ och gjorde ingen ting elr pratade med erik oskar och jens ;P haha sen så var det matte. och då fick jag göra matte prov utan att fått veta något, dom andra hade redan gjort de. men tycker det gick bra och när hon rättat hälften hade jag 10.5 poäng och de var godkänt så blev kanske några poäng mer så är riktigt nöj av att inte ha tränat något.
sen så var det prov igen och ingen ha sagt något till mig så jag fick sitt aoch träna på det den lektionen ;P haha men det sluta med att jag satt och spela kort (a) haha men alla andra hade ju fått sluta så då bestämde jag att jag oxå fick sluta!
sen syslöjd men jag gjorde ingenting hade ingen lust alls så det blev att sitta. sen så gick jag upp till Eva-Lotta och sen så fixa jag till speechen:P haha
Men denna dag har varit skit jobbig ändå.. har gått om kring och ja typ kallsvettas hela dan :S

Asså nu kommer jag ju få stryk hundra gånger om :O haha men det hjälps inte jag ville ha dom här. du kommer verkligen att hata mig för det här men det står jag ut med ;) haha men nu får du veta de i alla fall som du tjatat om hela dan :D



Naaw vilka söta bilder...

Eller?!

2010-03-02 // 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback