Söndag

Denna dag har verkligen gått sjukt fort, så nu är det bara tre dagar kvar av skolan innan vi får lov :D fan va nice de är!
Annars så har jag varit ute i stallet idag och mocka stalle, men väntade på att marica skulle komma så jag satt mig i tollets box för jag tyckte de va kallt. men då blev det ju varmt ;P spån är verkligen bra :D haha så satt typ där i 40 min men inte kom hon inte. pappa kom ut flera gånger och fråga vad jag gjorde, sen kom han ut och sa det var mat, så då gick jag mig in, och åt, men då blev det så kallt så jag bestämde mig för att jag orkade inte gå ut igen utan gick upp och satte mig och rita :D Jag är så kass på det, ser ju förskräckligt ut, men kul var de i alla fall;P haha sen så bestämde jag mi oxå för att jag skulle va duktig och gå lite, så tog och gick upp till Mormor :D hon fyllde år idag oxå så grattade hon åt lite tårta och så, mamma och dom kom efter ett tag. sen blev det ba till att fara hem :S

Bea är bättre än Bäst :D <3


» bea

sabina bättre än bäst!<3

2010-03-29 // 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback