Tisdag

asså denna eftermiddag har varit helt sjutk rolig, jag skull eegentligen hem och lägg amig, mådde inte ett piss bra på skolan, men så blev det inte, satt och spela spel från typ halv 4 till just efter 5 då vi åt lite och du hade bestämt dej för att du skulle vinna. men de tyckte inte jag. men ba för att jag var lite för snäll så var det ju slut och jag förlorade med ja typ hälften så  mkt som du ;P haha och ja haha såg så sjukt kul ut ;) haha  ja kan typ inte bli en bättre dag! haha

ja och just nu känns det inte alls så bra alls :S vill verkligen inte att du ska lämna oss nu :( men som det låter nu så kommer det inte alls ta lång tid innan det är så.. dom säger ju du är i "livets slut" elr vad de va. och det låter verkligen inte bra!
Livet är inte lätt då de är svårt. men du äter elr dricker ju typ inget, och andas inte alls bra, ungefär 10 andetag per min, inte alls bra de där. jag vill inte vad som hellst men inte du :'( tycker det varit så roligt att du varit där, varit så gammal men ändå så pigg och nu såhär, jag förstår ingenting! ='(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback