Bäverjakt

Då har man varit på bäver jakt ikväll då :) kul var det, än fast det inte vart någo´n bäver. men fick i alla fall se tre stycken :) sen så så var även bisamråttan framme ett tag oxå, elr den var framme frånde vi kom tills vi for  hem, typ 3 timmar ;P haha sen så fick man se allt annat oxå, hah hur mkt fågel som hellst. och på vägen hem tro  jag vi såg minst typ 5 orrhöner och typ 3 tjäderhöner. syns att fåglarna börjar röra sig lite nu =)

Annars idag har jag inte hunnit med någonting, skolan vi var upp till barnmorskan en sväng idag oxå, men tycker vi är lite tysta, tro aldrig vi är så tysta som när vi håll på med de ;P haha typ ingen som vill säga någonting ;P haha tur det var tjejer för sig och killar för sig annars hade de inte gått tro jag. haha men dte var ju skit kul verkligen ;P killarna han aldrig komma tillbaka till nästa lektion så då satt vi och prata om barn och sånt ;P och ja kul hade vi då i alla fall. var även med på idrotten idag, och det var ju faktist kul, fats trodde jag skulle kväva mig själv elr något, eftersom jag glömt ta en av medicinerna så mina ben ville inte som jag ville jag blev snurrig och så vidare. men gick ju bra i alla fall. var 4 st som spelade bandy då vi var flickor försig och killar försig ;P haha så det var jag och evalena i ett lag och gabbe och mirella i det andra, men sen kunde inte silvan va med, för hon hatade bandy. men och, man ska ju ändå va med på lektionen! ba för att de ät tråkigt. allt ska inte va roligt i livet så enkelt är de ba! Sen hade vi matt euppe hos eva-maria. och seriöst jag har aldrig varit uppe i hennes klassrum och jag har gått högstadiet i snart 2 år det är ju sjukt. ;P haha men nu! 
Sen har ba dagen försvunnit med vinden ;P haha

PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback