*.*

Hk i morse då, bakade vaniljbullar, blåbärs paj och någon annan kaka oxå, gott var de, men blev nog lite mkt, mådd då inge bra efter de! sen så tro jag mirellas mattebok gick sönder lite! haha fy va elaka ni är. sen efter skolan så var jag med gabbe till typ 20 över 3 då begav jag mig hem då jag gatt köra lite häst in för i morgon! och det gick ju bra, hoppas de går lika bra i morgon då! sen så hann jag ut på samhälle en sväng oxå, var med Josefine olivia och Tobbe, även kricken jerry var med ett tag. men kan då säga det var ganska så kallt ute ikväll elr (a) haha
sen skulle jag hem, började gå och ringde mamma, men då kom Tove och lina, så fick åka med dom hem =)
Sjukt shysst dom är =)

Nu blir det sängen inna jag ska upp till solänget, sen så skulle jag till örträsk men känns baar drygt att faar dit för att sen sova och åka hem igen, så åker nog hem och hittar på något hemma i ställe! Det känns mkt bättre, för inget är som det ska längre! och verkar inte bli nå bättre heller. och jag kan inte göra något åt att det bli som de blir, då jag inte får något tillbaka! så känns bäst att va hemma!

Trodde du var något! men du verkar inte va den jag trodde du var/ har varit! men inget jag kan göra något åt! Behandla mig så gör det! men det komme rinte bli nå bättre tillbaka då! vet inte hur många gånger jag sagt de, men jag var glad för din skull. men vad får man tillbaka? typ inget. sluta skriva, tack för den!
Men säger då ba de, jag vet mkt so  du inte vet, om de/den! men man säger ju det den inte vet lider den inte av! och får väl bli så nu oxå..!!



» Olle

Du glömde mig ? :(

2010-05-08 // 20:09:43
» bea

vem mena du?:/

2010-05-09 // 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback