hoppss....

Hopps plopps så är det helg, denna vecka har gått super fort =)
men tur är väl de
Men var så taggad på att vi skulle upp på folkan idag för att slippa matten! Men så blev det inte då allt var inställt :O så då fick vi ha matte prov i ställe, men det var ju bra då vi fick sluta när vi var klar ;p
Sen på Hk så bakade vi idag igen :D det är typ de enda som är roligt på Hk, men gjorde inte så mkt idag heller (a) elr jo kanske lite;P
på svenskan efter lunch så skulle jag träna på min muntliga redovisning, men dte gick inte så värst bra eftersom alla var inne i klass rummet, så låg mer på golvet och typ halv sov (a)
Men då satt dom och prata om hur snea ben jag har :O haha kul var det då i alla fall =)

Nu har man beställt nya glasögon oxå =) haha skit coola elr ja ;P ganska i alla fall, jag och mamma var inte precis överens men ef´tersom det är jag som ska ha dom så ja :D haha det blev dom jag ville :D så hinner nog få dom innan examen ;P haha 
Ska även upp tidigt i morgon för att fara och ta kort för ID-Kort, men det går ju fort!

Ne nu måste jag nog ut i stalle så jag hinner med allt jag ska göra, innan jag ska iväg till vera =D får väl se vad som händer sen ;)


ett <3 :D ´ganska grymt (a)

Tyck om dej <3

PussPuss // Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback