Hos praktikanten (a)

Vilken kväll =) började ju sådär, men slutade bäst, haha
Du skicka till allt och alla, och en var ju inte den vi tänkte... men men. sånt är livet ;P haha
Annars så gjorde vi inte spec mkt, sanna kom upp på samhälle, sen blev det att fara till Praktikanten. sen har vi vare där tills nu då jag kom hem, elr ne, jag var en sväng till kadis nya lägenhet =)
Det är ju på sjukt bra ställe, och var en fin lägenhet, skulle följa hon då hon inte fick någon med sig, sen gick vi tillbaka en sväng sen begav jag mig hem då klockan blev lite mkt, skulle ju komma hem där vi 12 tiden. men blev lite längre då jag stod och prata lite innan jag for hem...
Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig då jag ska upp tidigt i morgon och ta kort :D sen måste jag upp till praktikanten en sväng då han ville de!
i morgon kväll blir det grillning :D
Älskar er <3

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback