jajahaja!

Då ha man avre hemma från skolan idag, hade en sån hosta! men i morgon är det ba till att ta och fara.
har typ inte gjort nåt idag, jocke ringde mig i morse oxå! Saknad? haha
var även ut på skjutbanan idag då vi skulle börja skjuta på älg :D det var kul men ja, vad ska man säga ;P hhaahaha klarade i alla fall presetionsskytte,
Igår var jag till östersund för att kvala trollpojken min i går, gick väl inte så värst bra men, han stannade i alla fall inte och tur var väl de, men har lite träning kvar att göra. men nu är det ju en tid tills nästa kval. så de ska nog gå bra =) jag drömde någonting jobbigt inatt, vet inte hru jag ska tolka det. men får väl se vad som händer och sker med den drömmer. haha
Tyck om dej<3

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback