Måndag 3/4

då ha helgen gått, fort gick den! lite för fort tro jag faktist (a) haha
Dagen har du gått skit fort, har haft so med ragnhild i typ 45 min sen såg vi film i 2 timmar och 15 min, lunch och sen så kom thailand ut byttet och pratade i typ en timme. sen var de idrott men jag var inte med pågrundav min axel, så satt och gjorde nå uppgifter, var typ den enda som gjorde nåt nästan ;p haha sen var jag kvar på skolan tills gabbes buss kom då tog jag och cyklade hem! sen efter ett tag kom mamma och pappa hem, och christian kom med moppen. då hade pappa låna den till mig :D fan va nice de är ;D så nu har man vare ute en sväng, det var bäst :D
hahah i kväll ska man fara och ut på skjutbanan med jägarfolket ;) haha det kommer nog bli bra de med! men kommer ju typ inte känna axeln sen men det är ju inget att bry sig om :D


PussPuss / Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback