Niicee

jäklar vilken dag alltså, har ju hunne med mycket faktist, elr ja man kan ta de på många sätt ;P haha men skolan igick fort, hade slöjd i morse, och han bli vill tokig! seriöst Jag verkligen HATAR dej! och det är inget jag nekar till heller, sen på bilden gjorde jag klart min skrapkartong och började lite smått på kolmålningen. annars tro jag det varit en rätt så lugn dag! skolan gick då super fort i alla fall =)
Sen efterskolan så gick jag ut i stalle och tänkte jag skulle köra en bit bort mot nore då trolle måste gå mkt nu innan han ska kvala på lördag, och marica kom precis då jag var klar så väntade så hon följde med mig =) men när vi komm dit jag vill typ så bestämde vi oss att fara hela vägen, för det gick så fort och gick inte så fort. det tog typ 1 timme och 40 min att köra/rida dit. pratade lite fick lite fika sen tog vi och for hem, fick skynda oss lite då mamma ringde och sa jag skulle va barnvakt kl 20. men det gick ju bra i alla fall =) så nu har han verkligen fått köra hårt =) blir nog en lugn sväng i morgon så han får gå lite, då han inte riktigt går rent :S vetinte vad det är med han, han är inte halt men han travar inte fint heller, men då han gått en bit elr närmare 6 km då börjar det bli bra och han går som en klocka =) haha

Tycker det lät jätte konstigt, vf hålla på så ens? skulle typ försvynnit långt långt bort verkligen! skulle inte klara det.
Men du vet jag finns <3 Älskar dej <3

PussPuss // sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback