Onsdag 4/5

Så då var det gjort :D Hästarna är duschat och klippt idag. dom har fått göra sig sommar fina ;) haha elr dom måste fin slipas lite i morgon, är lite hack här och där ;) men det blir nog bra de med, sen så ska jag kolla schemat och se vad som händer de två första veckorna under llovet, eftersom dom vill låna min lilla pålle. men är det någon tävling så blir det inget! så hoppas det inte är någotn, så han får fara och ha lite roligt med andra hästar :D

Annars så har denna dag gått sjukt fort, vet inte vars dagen tagit vägen men det är ju bra för ju fortare de blir helg ju fortare blir det kval för lill pållen min, och sen blir det komfa läger efter de så kommer troligtvis att åka direkt från övik till örträsk :D missar ju skit mkt men känns som att kvalet är mkt viktigare än läger helgen. men måste ju träna till komfermationen den 22 ;D haha
Längtar, vill ha presenter :] typ därför jag gått komfan :D

Sen helgen vecka 19 åker jag till övik :D kommer nog blir skit kul skulle jag tro :D är typ år och dar sen jag var där <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback