skola, skytte ;P

så då var denna dag gjord! och fort gick den,

Samhällskunskap: Vi hade svara på frågor så vi rätta, sen fick vi gå en promenad iställe för att göra någonting :D

Engelska:
gjorde klart diagnoserna i grammatik boken, och sen tro jag vi ba satt och prata (a) haha men sånt får man göra ;P haha

Svenska: fick redovisa om personen vi skulle hålla koll på i filmen vi såg förra veckan. men fick redovisa själv då emilia har fått vattkopper. Krya på dej =)

Historia: På historian så skrev vi lite om första världskriget. och så, sen började vi att göra ett krig ;P haha det var ju kungt! haha kul var dte och lektionen gick fort :D

Idrott: var ju inte med på idrotten idag, sista gången bad! men eftersom jag har sånna problem i axeln så vill jag inte vara med och göra det värre! så satt där och skrev om motion och kost ;P haha gick fort, sen var oskar och jens helt knäpp :O likt förbannat var man ju typ genom blöt då man gick från badet. dom ligger då inte på plus i alla fall ;P hahaha

Kom hem typ halv tre och gick upp och tränade på kemiprovet vi har tills i morgon! jag vill verkligen inte, det finns inge tråkigare än de ;P haha men det måste ju göras, men efter ett ta var jag upp på sjukan hem och åt och sen begav jag mig ut på skjut   banan =) shit så kul det är att vara där ;P haha :D att man kan ha så roligt ja haha ;P
Sen så har jag bestämt att jag åker till övik i alla fall, hade ju tänk va hemma, men känns som jag behöver fara dit en sväng, var ju så sjukt länge sen, och kommer typ aldrig komma mig dit annars efter som jag komfermerar mig nästa helg och helgen efter de är det brännboll pch sen examen ;p och sen helgen efter det fyller jag år ;P haha (a)

PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback