Sliten

Fy, vilken jobbig dag de varit, men nu är den gjord och tro jag ska gå  och lägga mig en stund då jag håller på att somna, + att jag gjorde de på skolan idag (a) haha
annars har det nog inte vare nå spec... just, hade bild och är nu klar med de som ska betygsättas elr har lite kvar och de kan jag göra på tisdag, sen onsdags har betydena satt :o känns som ja fy!
 försovde mig i morse oxå, men det gick ju bra i alla fall =)
imorgon blir det slapp dag, först hemkundskap i två timmar sen ska man upp på folkan på föreläsning, om droger typ ;P sen blir det lunch och lite svenska ska börja träna på min muntliga redovisning =)

Tyck om dej <3

PussPuss// Sabben



» bea

fy man ska inte sova på skoltid sabina! ;)

2010-05-27 // 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback