slut för idag tack för i dag <3

fy va trött man va då man vakna i morse ;P haha och vad kan de bero på? haha (a)
Alla sov då när jag kom hem, sen väckte dom mig i morse. sen åkte dom till noret och jag för på församlingshemme för att prova kåpan, sen for jag hem, ochjag och marica tog hästarna och körde till noret. men dte är ganska så drygt att köra dit fram och tillbaka, vi fick även se 2 älgar efter vägen =) kom dit, sen så åt vi middag jag gick ut hoppa upp och redn en sväng upp på lägdan för han skulle få äta lite gräs men inte ville han de ;P hade hur mkt energi som hellst, men då marica kom ut tog vi och sela på och körde hem, det tar ca  en timme och 35 min att köra 1.1 mil så var hemma just efter 7.

Gick in fixa lite och for sedan hem till vera i lägenheter =) den blir ju sjukt bra =) skulle kunna bo där, va nära man skulle va till allt =) men sen så gick vi ut på samhälle, satt vi bankomaten, haha fy va kul man kan ha av att göra ingenting egentligen! haha
Vink Vink :] haha cooling alltså :D

Det har varit en sjukt kul helg! Tack <3

PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback