sovtajm

hmm, borde egentligen sova nu, men gick inte så bra då jag inte kommer in på toan än ;P 

haha men i alla fall så har det gått skit fort idag, och sen efter lunch var jag och klippte mig, sen var vi på föreläsning elr ja nå skit var det i alla fall =D haha sen var det hem, läsa lite mer på am-kortet sen begav vi oss till villis!
gick ju super, erik tappa telen med Dackmo hitta den ;P haha
kom hem en sväng sen for jag ut igen, och tänkte jag ba skulle hälsa på ett tag men blev där i typ 2 och en halv timme :D sjukt kul var det där i alla fall. var tp är och dar sen jag var där sist ;P haha
Ne nu måste jag lägga mig, ögonen vill inte va på min sida nu ;P Godnatt!

PussPuss // Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback