Toppen

Asså :D
Fan vilken helg de varit =) har varit sjukt kul!
Var då hos praktikanten i fredags, jag sanna coh vera + dom där :D
sen typ det var bäst :D
Var ute inte så länge då elr ja lite länge kanske, men ändå. inget klår ju lördag natt (a)
Var nog inte så glad på mig alls då, när man inte gör som det är sagt ;P haha  skulle ju typ fara 12 för att komma hem, men det vart verkligen inte så, för kl 12 gav jag sanna och nåra til till kadi :D sjukt kul var det där i alla fall =) mkt folk var de då! sen var i även en sväng till glenn innan jag tog och gick hem. så var hemma typ 20 i tre (a) och det kanske inte var det bästa man gjort men. hänt är hänt och kan inte ändra på det!
Helgen har då vare toppen och är väl så de ska va :D




 
Lite bilder =)
Är inte dom bäst men!

Helgen ägde sönder

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback