Trav

Vilken dag, var så nervös så jag jag hade tänkt skita i det, men var ju ba till att köra. gick ju ändå bra, tycker han är helt godkänd, för att va första gången i ett lopp på typ över ett år! men vf han gatt stanna undrar jag fortfarande över och kommer nog fortsätta med de! men det gick ju super för vera i alla fall, blev ju en vinst =D fy va kul de var, så känns som dagen var lyckad ändå!
Kommer bilder sen!

Sen åkte vi hem, kom typ hem halv 8, hoppade in i duschen och sen begav man sig ut en sväng, elr ja kom ju nyss hem så blev ganska så länge! Var med frida Josefine, och massa fler, men sen dissade frida oss men det gick ju ändå, men sen typ 11 så gatt josefine fara hem hon med, så då står jag där helt själv,elr ne det är inte sant ;P haha men var då med typ jens, jerry, mattias och isak! men for hem efter ett tag då det vart så jävla kallt :O men det är så synd de ta sån tid att gå hem! men det gick ju bra i alla fall =)
Tro nog man ska lägga sig snart börjar bli lite trött nu då man satt sig still och slappna av efter dagen!
Blir att fara på församlingshemme typ kl 12 i morgon för att prova kåpan och sen se vad jag ska säga då vi ska komfermera oss, efter som alla bestämt att dom inte vill att dom ska ställa frågor! haha fjantar! men skulle egentligen va i örträsk nu, men det kändes inte så lockande så stannade hemma i ställe, och det är jag nästan glad för =) har haft skit kul ikväll :D
Du är för gulli du :]
PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback