tröttsamt

Vilken dag. var ganska så trött i morse då jag vakna. men dte är ju inte så konstigt efter en sån här helg ;P
Gick faktist och la mig väldigt tidigt igår, för att va jag ;P haha

Dag har gått ganska så fort.
Haft; Idrott, Historia, Sk/Ge, Engelska, Svenska ;P haha
och dagen bara försvann. sen blev det att cykla hem och fara ut på en ridtur med trolle.
Har börja med Galoppintervall. för att se om han bättra sig något. och idag var han lite seg först. men tillslut gick de typ i 110 kändes de som (a) tok häst, var ner i skogen vi stalle en sväng oxå. och fy va kul de va att rida. måste göra e oftare :D
Sen var det snabba ryck hem, byta kläder och snabb äta och fara ut på skjutbana, gick väl inte så där super i från början, men sen gick de väl lite bättre, fick en godkänn serie så nu är de ba två till, och dom ska jag fan fixa nästa vecka =)
Men de blir så mkt då, eftersom jag ska till villis på måndag då oxå :O men det måste ju fixa sig =) 

Vill de ska bli helg igen (a)

Tyck om dej <3

PussPuss // Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback