:D

Då va denna helg bort gjord, sandra ha varit här :D var riktigt kul :D
hade ponnyridning på byastugan på fredags kväll. haha gick ju bra de med, sen for vi hem duscha och sen begav vi oss ut ;P men var inte så mkt ute utanfor hem till johan och såg film, haha sandra va typ skit rädd flera gånger så hon sparka mig så ja ;P hon väckte miig tro jag (a) hahah sen hämtade mamma oss typ halv 3 :D sov till typ 12 dagen efter ;P sen körde häst, sen ringde malin och frågade efter molly sen så fråga hon även va vi hade gjort för dumheter i fredags, :D men vi var ju duktiga mot vissa andra! haha sen typ var vi hemma tills johan och jerry hämtade oss, var ute och åkte tills typ 12 sen for vi till johan och såg film igen, fats den var inte så läskig ba lite (a) haha sandra sov ju under filmen i alla fall ;) sen typ 2 kom mamma och hämta oss efter hon jobbat, sen låg´vi och prata till typ halv 4 och somna men vaknade typ 9 då mathilda ringde! och idag har vi varit med johan en sväng oxå, haha innan sandra skulle hem

Gullungar <3

Bamsen är kramgo :D
Vilken helg alltså. haha familjen ökade med tbå pers i helgen, och kul har det varit, söötaste Sandra och Molly . men nu är det tillbaka till de vanliga storleken igen ;) och det tycker jag inte om de är så tråkigt hemma då! haha men det blir nog bra ända.
Wiihoo vad glad jag är :D ska till övik helegn den 15 mej :D kommer bli bäst :D måste köpa någonting till emma och hanna eftersom dom fyller år då :D och den helgen kommer bli bäst :D <3

Ikväll har jag även varit ute en sväng med haglet för att provskjuta några skott innan i morgon, och jag lova jag kommer va skit blå i morgon ju! gick ju bra i alla fall, men känns axeln inte är van, men det är då mkt roligare att skjuta med stutsare (a) för det första gör det inte lika ont, och sen så är de ba roligare :D haha  men kommer nog bli kul i morgon då dert är några fler och så :D
amen nu vet jag inge annat vettigt att skriva om så heejs

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback