bra start! :(

Dagen kan ju inte börja värre än att jag vaknar ur värsta marddrömmen :O Lovar seriöst jag höll på dö! :'(
Var verkligen de värsta jag vare med om! kunde inte sova sen och klockan var typ halv 5! så låg vaken tills de var dax att kliva upp för vågade inte röra mig elr blinda för då började allt igen!

Sen skolan var ju inge konstigheter, fick tillbaka matte provet idag, och är riktigt nöjd faktiskt! sen så vare livräddning på badet, gick super men trodd jag skulle dränka mig själv iställe... HAHAH dykningen gick ju den med. So:n så var de ba jag som gjort läxan vi hade till då så fick gå upp i datasalen så har inte så mkt kvar att skriva om Västerbron. vilket är tummen upp, men blir då ikke mkt fakta finns typ inget :/
Lunchen var de köttbullar :O dom smakar seriöst helvette! men i morgon är det ju fiskpinnar så blir toppen då!
fick hämta salamin idag oxå.. så lukta ju korv över hela skolan! biologin gick ju bra pratade sjukdomar som verkligen är lite spännande.
Egenplanering så är jag snart klar med Livets Ord! vilket är ett måste, ska se om jag kan stanna nån dag för att göra klart den!

Sen var jag även kvar en stund på skolan och lovar de är lika galet varje gång! haha nu vet inte hur många snöbollar jag fick på m,ig, och genomblöt blev jag oxå! menmen tyck de va bäst då typ FB gick förbi och ba aj för vi häd snö på han och jag ba va väl inge och kastade de lilla jag hade kvar tro ni int att han  vänt på huve så han fick de i ansikte! hahahah :D ÄGD!

just de ja, pratade med karin idag om gymnasieskolorna! eftersom vi ska träffa massa skolor på onsdag så ville jag ändra vad jag ville höra + att jag frågade lite om att åka och kolla på skolan i Sollefteå! för det är som dit det lutar för mig just nu! men går ju fram och tillbaka så vet inte.. känns som de kommer sluta med att jag kommer gå något i typ villis elr Lycksele :/




PussPuss// Sabben



hej/kristina

2010-11-13 // 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback