gaffalo

Nu blev det ju inte så att jag skrev något efter jag var i stallet igår, eftersom när man kom in satt mamma vid en och lovisa vid andra så gick upp och såg film till de va dax att åka till gafsele.

Var på bygdegårn igår och åt pizza, sen var det film för hela slanten. men filmen sög! men såg klart den, sen skulle vi trängas 9 st i en fem mans bil ;) gick ju super de alltså (y)
Sen vid hemkomst till gabbe blev det oxå film!
filmer vi såg : Man-thing, the locals & irene huss (tatuerad torso) 
så klockan var ju närmare 3 då vi stängde av tv'n. men vi låg och prata hur länge som helst, tiden bara rann iväg --> 04.45 ;) somnade ganska fort sen och vaknade 3 ;)
innan mat så såg vi på dangerous water. och de blev köttsoppa till middag :)

och nu så har vi nyss sett klart 10 orsaker att hata dig! asså ja men  kan ju säga att man börjar att fundera på vad man verkligen vill och inte!
Men nu ska vi sätta igång en ny film = the notebook.

sen har jag hitta min stora kärlek ;) HAHA
Göris :] hihi

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback