Gymnasieinfo!

Alltså jag trodde jag så gott som bestämt mig vad jag skulle gå för linje.
Men nu har jag verkligen ångrat mig! Vimlar fram och tillbaka hela tiden!
Men det är verkligen inte lätt dehär med att välja vilken väg man ska gå i livet alltså :P haha
Nu står det mellan några program och säger bara BU!

* Naturbruk Skog
* Naturbruk Jakt Fiske
* Vård & omsorg
* Bygg - anläggning
* barn & fritid

Men kan som säga att har kanske valt bort ett redan nu, och de är typ Barn & fritid!
De är ju länge kvar så kommer nog vimla fram och tillbaka många gånger! Sen ska jag ju även fara och kolla skedoms skolan nån gång i Januari som det låter nu, så får väl se (:

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback