Har typ polis skräck :O

Då var denna kväll över!
Har varit toppen, först ug med Frida sen blev det löken och sanna! Tills freddrik kom då skull dom få igång volvon och ut och kör. gick ju super, var skit kul, sen ba oj, så träffa vi polisen. men det gick ju bra de med, tyck polisen var lite rolig faktiskt :P haha " jo de är ju som kul när första snön kom, men du behöv ju inte va inne i kärnan av åsele, bättre du är på en plan, sen kan det ju bara råka komma ut någon från en lägenhetsport och då är det kört, men ha en trevlig ´fortsättning" men alltså, jag tro seriöst jag har polis skräck, skakade och hjärtat gick upp i 300 typ :P haha  Men kul var det i alla fall och det gick ju bra (:
Sen stod vi och prata med typ Några, (Marica glenn skurre robin, sen var de då jag sanna fredrik, fredrik & marina) för att vara exakt :P hahah sen blev det hemfärd!

Så nu tänker jag gå och lägga mig så jag orkar upp i någon tid i morgon..
Godnatt <3

PussPuss// Sabben



Vad glad jag blir att mitt namn var det enda du svavade med stor bokstav ;)

2010-11-13 // 14:08:36

De tänkte jag faktiskt inte på ;P haha

Men tur du blev glad då ;)

2010-11-13 // 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback