Helgen

fredag så var gabbe kvar i åsele och vi bodde hos mormor, och sen blev det dorro på disco, och det var väl helt okej, men hade ganska så ont i fötterna efter ;P haha
lördag vakna jag första gången typ halv 10 tro jag sen somna man till 12 då både jag och gabbe vakna :P åt och sedan var de datorn och låg och lata oss i sängen till 4 då gabbe skulle hem ;P
Lördagskvällen var man till gafsele en sväng och sedan mocka stallet och ut till josefine en sväng! men hon skulle hem typ 11 så gick upp till löken en sväng sen blev det hem :)
söndag klev man upp gick ut tog ut skotrarna skulle lös med dynan på skotern + ta bort mellan axeln på epan, men iställe så blev det stallet med vera. men det var bättre ändå, för hästarna hade inte gått på super länge. och kul var det också. så nu har jag bestämt att vi sk arida till noret nån dag sen :)

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback