helgens gång..

Nu blir det ett snabbt inlägg innan denna helg är slut!
Tycker den varit toppen!
Fredag var jag på norrstarnd och drack glögg och åt ananas paj och sedan for jag upp till fredag, och vilket var super! slutade med att hela lägenheten va full av folk typ ( Jag Sanna Phaichit Glenn Fredrik Janne karl Johanna Klemet Frida Ella och nå fler) var riktigt kul dedär, sen blev de ut och ragga sen fick johanna skjutsa hem mig (: 
och resten av helgen ahr ni dom läst om tidigare!

Och idag så  har det varit en pyssel dag, vakna låg och kolla på harry potter sen nån anna  film innan de blev lunch sen ut och körde skoter, va ner på viken och fixade lite för att börja med isbanan! och iår blir den typ 1200m :P var till noret och hälsa på farmor och farfar och sedan ut med josefine, slutade med att vi gick hem till hon (y)

ne nu måste jag ta och leta nyhet sen blir det sängen!
Gnatt<3

PussPuss// Sabben

bilder från helgen!




"nej inte kameran igen"

Janne fredrik sanna Fabbe och Phaichit

Skoter filmer är intressanta!

Visar hur de ska göra då skotra kom!

Kkannafanta (:

Var folkrace prat på de där hörnet :O



Åhh. jag vill oxå köra skoter ju! ;)

2010-11-29 // 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback